Music

9 czerwca 2016

Liebster Blog Award #2


Hejka!
Dzisiaj jeszcze wrzucam Wam coś luźnego, mianowicie LBA. Zostałam nominowana przez Clarissę Fairchild z bloga "Jace i Clary, czyli miłość mimo wszystko". Bardzo serdecznie dziękuję jej za nominację. Koniecznie napiszcie mi, czy chcecie, abym dalej kontynuowała tą "serię" z nominacjami, bo wiem, że dla osób dopiero zaczynających działa to jako mała pomoc w "wybiciu się" itp., także na dole koniecznie wklejcie mi linki do swoich blogów, a ja na pewno wpadnę i skomentuję! Głupio się przyznać, ale jeśli chodzi o polskiego bloggera/wattpada, czytam bardzo mało - praktycznie wcale (za to jestem uzależniona od niektórych anglojęzycznych opowiadań). 
Okej, przejdźmy już do tematu posta - lecimy z pytaniami.


Twoja ulubiona piosenka.
Wymienię kilka(naścieXD): "Loving You Is Easy", "I found a girl", "Lightning", "Stitches", "If I Were Sorry", "I Don't Fuck With You", "I Know What You Did Last Summer", "Happily", "Loved You First", "Me, myself & I", "The Hills", "7 Years" i wiele wiele innych.

Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa.
Zdecydowanie "Mustang z Dzikiej Doliny". 

Twoje przezwisko z dzieciństwa.
Chyba takiego nie miałam, ale jak byłam mała nie potrafiłam wymówić swojego imienia (Natalia) i mówiłam na siebie Tala.

Bez czego nie możesz wyjść z domu?
Chyba bez telefonu i słuchawek.

Masz jakieś zwierzę? (Jak tak, to jak się wabi?)
Niestety nie mam.

Czytasz obecnie jakąś książkę? (Jak tak, to jaką?)
Właśnie skończyłam serię After i zaczęłam czytać dodatek - Before.

Jaką książkę możesz polecić?
Stuprocentowo dla fanów literatury fantastycznej cała seria Lux oraz książka pt.: "Przeznaczeni", a dla tych co takich nie lubią polecam serie: Hopeless, Dimly oraz After (uwaga, dużo ostrych, erotycznych scenXD).

Zakochałaś się kiedyś?
Tak.

Jakie lody lubisz najbardziej?
Sorbetowe, w szczególności malinowe i mango, albo ze zwykłych lodów śmietankowe, brzoskwiniowe i wiśniowe.

Uprawiasz jakiś sport? (Jak tak, to jaki?)
Chodzę na siłownie 5 razy w tygodniu, ale nie wiem, czy mogę to zaliczyć do jako taki typowy rodzaj sportu.

Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka?
Nie mam, ale za to mam wiele "ulubionych" zespołów, np.: 5SOS, Union J, Rixton, The Wanted...


Okej, to by było na tyle. Znowu nie nominuję nikogo, bo zagraniczni blogerzy nawet by nie zrozumieli, także przepraszam. Możecie mi polecać swoje ulubione blogi na dole, chętnie poczytam. Jeszcze raz dziękuję za nominację. Przypominam, że rozdział opublikuję w weekend.

Pozdrawiam, 
Nathalie xo



4 komentarze:

  1. Gratuluję ci kolejnego lba.tez kocham the wanted!!! Pozdrowienia dla ciebie i z niecierpliwością czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo siłaczka z ciebie :) zapraszma do mnie http://finalpaage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń