Music

30 maja 2016

Nowe opowiadanie?


Hejka wszystkim!
W ostatnim czasie mega wkręciłam się w stronę SameQuizy. Zdaję sobie sprawę, jak żałośnie to brzmi, ale tak właśnie było. Oczywiście nie rozwiązywałam sobie testów psychologicznych typu "Jak dobrze znasz serial Na Wspólnej", "W jakim wieku stracisz dziewictwo" itp. - także spoko, nie jest ze mną źleXDD
Zainteresował mnie jednak dział z opowiadaniami. Znajdziecie tam każdy możliwy temat poczynając od love story z Justinem, kończąc na tematyce związanej z HP, czy nawet DA.
Polega to mniej więcej na tym, że wybieracie sobie własne cechy charakteru, wyglądu i styl wypowiedzi. To Wy kontrolujecie przebieg historii, która leży tylko w Waszych rękach.
Nie raz wkurzałeś się na autora opowiadania za przebieg wydarzeń? Chciałeś aby główna bohaterka spiknęła się z kimś innym? -> wybierz tą opcję.

TAKŻE DAM, DAM, DAM:
Założyłam sobie tam konto i dodałam wczoraj 2 części. Chciałam lekkie i luźne opowiadanie, nad którego fabułą, poprawnością interpunkcyjną (tak, mam z tym problemXD) i długością nie będę się zamęczać. Coś o zwyczajnej nastolatce i problemach życia codziennego w high school w LA! Od razu czuje chęć do tworzenia, serio.
Także zapraszam Was serdecznie. Macie 5 różnych chłopaków do wyboru. I tutaj przychodzę z małą prośbą. Czy każdy z Was mógłby pozostawić po sobie chociaż mały komentarz. Może być zwyczajne małe serduszko, a nawet ".".  Chciałabym żeby moje opowiadanie zostało zauważone oraz wstawione na stronę główną. Bardzo mi na tym zależy! ^^

Z góry dziękuję.
Buziaki,
Nathalie Herondale :*

PS Nowy rozdział w sobotę (mam egzaminy końcoworoczne w tym tygodniu, dlatego musicie czekać :// )

5 komentarzy:

  1. Na pewno wpadne!!!
    powodzenia na egzaminach kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminach i weny życzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminach trzymam za ciebie kciuki i weny życzę . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminach i czekam az do nas wrócisz.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Clarissa Fairchild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji znajdziesz na claryijaceczylimiloscmimowszystko.blogspot.com

      Usuń