Music

18 maja 2016

Liebster Blog Award #1


Hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do Was z nominacją do LBA. Wiem, że to może nie jest najbardziej wyczekiwany i pożądany post na tym blogu, ale jest dla mnie niesamowicie ważny. Kilka dni temu dostałam nominację od Izzy Shadowhunter z bloga "All Over Again" , za co bardzo jej dziękuję. 
Bardzo się cieszę, ponieważ to moja pierwsza nominacja na tym blogu (i tak miałam kiedyś inne blogi, ale tematyki nie zdradzę, bo to śmiech na saliXD). To sprawia, że jest taka wyjątkowa. Nie wiem, czy zrobię z tego dłuższą "serię" i czy będę publikować tutaj kolejne nominacje, (o ile będąXD) ponieważ wiem, że nie wszyscy czytają chętnie takie posty i je omijają. W każdym razie przejdźmy do sedna:


10 RZECZY, KTÓRE ZROBIŁABYM, GDYBY JUTRO NASTĄPIŁ KONIEC ŚWIATA:


1. Przeprosiłabym za wszystko moich rodziców i powiedziałabym, że ich kocham.
2. Zebrałabym wszystkie ważne dla mnie osoby u mnie w domu, żeby spędzić z nimi ostatnie godziny.
3. Kupiłabym dla nas zapas nuggetsów i dużo frytek z McD (nie pamiętam, kidy ostatnio je jadłam, wiecie, że niby taka fitXD)
4. Zaopatrzyłabym nas także w dobrego szampana. Jak umierać to na bogato, w dobrym humorze! XDD
5. Porozmawiałabym poważnie z jedną, bardzo ważną dla mnie osobą, z którą sama, na własne życzenie straciłam kontakt i zjebałam przyjaźń/związek. Przeprosiłabym za wszystko, co zrobiłam, bo teraz nie mam na to odwagi.
6. Skoczyłabym z bungee, bo panicznie boję się wysokości.
7. Pojechałabym do LA i dotknęłabym napisu HOLLYWOOD.
8. Będąc już w Kalifornii wycałowałabym Chrisa Collinsa! <3
9. Dokończyłabym tego bloga, napisała epilog - KZTN (wcale wam nie słodzę ^^)
10. Podziękowałabym wszystkim ważnym dla mnie osobom, za to, że zawsze ze mną były i wytrzymywały moje (czasami) podłe humorki.


Dzisiaj nie nominuję nikogo, za co przepraszam, ale mój gust co do fanfiction jest trochę zróżnicowany i nie chcę mieszać tych gatunków ze sobą.


Jeszcze raz dziękuję Izzy za nominację, do następnego,
Nathalie xo

PS Czytasz = Komentujesz = Motywujesz :*


3 komentarze:

  1. Gratki!!!
    "JAK UMIERAĆ TO NA BOGATO" - kocham ���� wydajesz sie mega mila tak w ogole. Moge do ciebie jakos napisac, gdzies??

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ❤❤
    Życzę ci abyś miałal szanse zrobić wszystkie te rzeczy. Świat się nie kończy (chyba), mamy czas. Odwagi i powodzenia ❤💕

    OdpowiedzUsuń